czwartek, 6 września 2012

Sierpień w obrazkach - część 2.

W sierpniu odwiedziłam też C/O Berlin i załapałam się na darmowe oprowadzanie. Świetne muzeum dla zainteresowanych fotografią! W październiku wybieram się po raz kolejny, bo wtedy nastąpi całkowita zmiana wystawy. :)
 Tihomir jest fanem kawy (i cały czas narzeka na niemiecką xD). Oto sposób, w jaki ją przygotowuje.
 Mój "bilet" do Deutsches Historisches Museum
 Autokar, który zobaczyłam pod Reichstagiem. :)
 Interesujące ogłoszenie...
 ... i ciekawa wlepka. ;)
 Widok na Rotes Rathaus z dworca na Alexanderplatz.
Oto ogłoszenie, które bardzo mnie rozbawiło - wyobraźcie sobie, że 2 września była handlowa niedziela! :o 
 Kwiat ścienny w Kreuzbergu...
 ... i kolorowy samochód tamże. ;)
 Pamiątkowe misie z Berlina. :)
 Pan kataryniarz w trakcie przerwy w pracy. ;)
 Podczas Historiale można było kupić szczotki. :D
 Kościół w Nikolaiviertel.
 Witamy w Berlinie! (dla zaskoczonych - widocznie nie było Pfandu, skoro nie zniknęły ;) )
 Tablica informująca, że tramwaj tymczasowo nie kursuje z powodu demonstracji.
 Przezroczyste krzesła w restauracji w Humboldt Box...
 ... i aparat w okienku w muzeum w Berliner Dom.
 Firmowy autobus Nocy Muzeów. :)
 Kolejny berliński miś.
 Rzeźba w Tierparku...
 ... i jeszcze jedna. Tamże.
 Lampa w Pałacu Friedrischsfelde.
 Moja ukochana berlińska reklama ("Berlinie, jesteś taki cudowny").
 A na koniec - śmietnik z wlepką dotyczącą imprezy organizowanej przez moją organizację goszczącą. :)


Translation/Übersetzung

A few photos from August - part 2.

Ein Paar Fotos aus August - Teil 2.