środa, 1 sierpnia 2012

Lipiec w obrazkach - część 2.

Ja siedzę właśnie teraz (jeśli wszystko dobrze poszło, oczywiście... ;) ) w pociągu do Berlina, a dla was mam drugą część fotorelacji lipcowej. :)

Przy okazji naszej wizyty w Gdyni sprawdziłyśmy, jaki jest stan remontu Teatru Muzycznego (zwróćcie uwagę na napisy ;) ).
Image Hosted by ImageShack.us
Oczywiście, kiedy robotnicy zorientowali się, że robię im zdjęcia, zaczęli mi machać. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Sea Towers widziane z Parku Rady Europy...
Image Hosted by ImageShack.us
... oraz w odbiciu w szkle gotowego już skrzydła teatru.
Image Hosted by ImageShack.us
Pomnik dedykowany gdyńskiemu Festiwalowi Filmów Fabularnych.
Image Hosted by ImageShack.us
Na placu zabaw, na którym bawiła się Agnieszka, dostrzegłam taki regulamin. Arka Gdynia jest wszędzie. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Moje pamiątkowe zdjęcie na plaży w Gdyni - od podobnej fotografii zaczęła się moja przygoda z tym miastem. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Na Jarmarku Dominikańskim znalazłam sugestię, że Gdańsk i Wenecja to miasta podobne...
Image Hosted by ImageShack.us
... i okazało się, że teza ta jest do obronienia. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Zaskakujący podpis jednej z prac na wystawie w ASP. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Pomysłowa tabliczka z nazwą ulicy.
Image Hosted by ImageShack.us
Od kiedy "chałka" nazywa się "warkocz"?
Image Hosted by ImageShack.us
Jeden z ładniejszych urzędów pocztowych, w jakim byłam - w Gdańsku na Długiej.
Image Hosted by ImageShack.us
Zaproszono nas do Ciuciu (manufaktury słodyczy) na pokaz wyrobu cukierków, ale tłok był taki, że jedyną możliwością, żeby coś zobaczyć, było patrzenie w sufit. xD
Image Hosted by ImageShack.us
A to już Nowy Port i fragment promu do Sztokholmu.
No i - kolorowy blok w tej dzielnicy.
Image Hosted by ImageShack.us
Dzień przed moim wyjazdem Agniesia przyniosła mi  z ogrodu ślimaka bez skorupki, bo wie, że uwielbiam je fotografować. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
No i na koniec - mój bagaż. Będzie ciężko, mówię wam. ;)))
Image Hosted by ImageShack.us

Translation/Übersetzung

A few photos from July - part 2.

Ein Paar Fotos aus Juli - Teil 2.