wtorek, 24 lipca 2012

Czerwiec w obrazkach - część 2.

W drugiej połowie czerwca wybrałam się do Gdyni, żeby podpisać kilka dokumentów związanych z moim wyjazdem do Berlina. Po drodze napotkałam takie kwiatki. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Gdynia też przybrała biało-czerwone barwy z okazji Euro 2012. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
W tunelu dworca zobaczyłam plakat reklamujący pociąg Berlin-Gdynia-Express, którym pierwszego sierpnia wyruszę do stolicy Niemiec. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
A na końcu tunelu czekała na mnie niespodzianka - nowy budynek dworca Gdynia Główna został nareszcie otworzony! :)
Image Hosted by ImageShack.us
Oficjalnie ogłaszam Gdynię (Nową) Główną najładniejszym dworcem w Polsce. :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Kojarzycie ten fotoplastikon? Wciąż można w nim oglądać filmik na temat historii gdyńskiego dworca, teraz jednak stoi on w jego hallu. :)
Image Hosted by ImageShack.us
Nie mogło oczywiście zabraknąć zdjęcia-odbicia z moim ukochanym fotoplastikonem. :)
Image Hosted by ImageShack.us
23 czerwca wybrałam się na Oratorium Świętojańskie do katedry w Pelpinie, które wykonywał zespół Na Cały Głos (śpiewa w nim moja koleżanka). Występ był świetny, a kościół pięknie oświetlony. Początkowo tylko na zielono...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
... ale potem pojawiły się też inne kolory.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Czerwiec był także miesiącem, w którym na jakiś czas przejęłam stery w naszej kuchni. Oto kilka rzeczy, które udało mi się tam stworzyć. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Pod koniec miesiąca odbyło się rozdanie świadectw dojrzałości. Z wyników jestem zadowolona, a po uroczystości poszłyśmy na lody do jednej z filii najsłynniejszej gdyńskiej lodziarni - Marioli. ;)
Image Hosted by ImageShack.us



Translation/Übersetzung

A few photos from June - part 2.

Ein Paar Fotos aus Juni - Teil 2.