poniedziałek, 23 lipca 2012

Czerwiec w obrazkach - część 1.

I oto znów złapałam opóźnienie na blogu - a wszystko przez zasilacz od laptopa, który dwa tygodnie temu odmówił posłuszeństwa. Będąc w rozjazdach, nie miałam czasu go odebrać i tak jakoś minął czas aż do dnia dzisiejszego, kiedy do mojego domu tryumfalnie zawitał mój nowy przyjaciel - czyli zasilacz wersja 2.0. ;) Mam nadzieję, że będzie mi służył tak dobrze jak jego poprzednik - ale dłużej. xD W każdym razie, czerwiec wydawał mi się dość nudnym miesiącem - a tu okazuje się, że fot jest tyle, że relację znów trzeba podzielić na dwie części. Oto pierwsza z nich.

Na początku miesiąca kwitła jeszcze akacja (a właściwie robinia akacjowa), co sprowokowało moją mamę do usmażenia jej kwiatostanów w cieście.
Image Hosted by ImageShack.us
Kilka dni potem na naszym orzechu tata znalazł pszczelą rójkę. 
Image Hosted by ImageShack.us
Pierwszy tydzień czerwca upłynął mi na przelewaniu miodu rzepakowego do słoików (a czasem nawet wiaderek). Poniżej dokumentacja tego procesu. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
A tu już Grudziądz i jego najlepszy lumpeks...
Image Hosted by ImageShack.us
... najromantyczniejszy/najtragiczniejszy sklep...
Image Hosted by ImageShack.us
... oraz sklep "tabaczny". Czy tylko mnie dziwi forma "tytonie"?
Image Hosted by ImageShack.us
Podczas mojej wizyty miasto obwieszone było plakatami dotyczącymi Święta Szneka. Dla niezaznajomionych z tym terminem - sznek to kociewskie słowo oznaczające drożdżówkę. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Czołobitność bijąca z tekstu tej tablicy bardzo mnie rozbawiła. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
A tutaj widok z okna w Muzeum w Grudziądzu. Widać tutaj flagi, ponieważ...
Image Hosted by ImageShack.us
... czerwiec był miesiącem Euro 2012. Muszę powiedzieć, że byłam sceptycznie nastawiona do tej imprezy, ale zabawa była przednia! :) A flagi na budynku muzeum nie były jedynymi oznakami turnieju w Grudziądzu. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
A dzisiejszy post zakończą... [werble].... zdjęcia z rowerowej wycieczki z Agniesią nad jezioro Czarne. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

PS. A jako gratisik - filmik z rójką w roli głównej. Takie małe owady a robią tyle hałasu! ;)



Translation/Übersetzung

A few photos from June - part 1.

Ein Paar Fotos aus Juni - Teil 1.