środa, 2 maja 2012

3 alternatywne trasy po Warszawie. ;)

Na podsumowanie mojego pobytu w Warszawie - trzy alternatywne trasy wycieczkowe po naszej pięknej stolicy. ;)

Trasa nr 1

Śladami Adama Mickiewicza


Obraz domu i ojczyzny w "Panu Tadeuszu" był tematem, który opracowywałam, przygotowując się do OLiJP, więc mimowolnie rzucały mi się w oczy różne miejsca i szyldy związane z Mickiewiczem. Ostatniego dnia podczas jazdy autobusem widziałam nawet piekarnię "Soplicowo", ale nie zdążyłam niestety zrobić zdjęcia.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Trasa nr 2

W odbiciu


Jak pewnie już zdążyliście się zorientować, mam obsesję na punkcie odbić wszelakich. A że odbiciom sprzyja pochmurna pogoda, jaką mieliśmy podczas większości wyjazdu, nie można się dziwić, że zrobiłam wieeele takich zdjęć. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Trasa nr 3

"Tu byłem"


Oprócz odbić fascynują mnie też wszelkie napisy na murach i rysunki. Galeria zdjęć, które im zrobiłam w Warszawie, jest więc całkiem pokaźna. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Napisy na murach i grafitti zamykają niniejszy post. A na koniec....
Image Hosted by ImageShack.us
;)))



Translation/Übersetzung


A few more interesting photos from Warszawa divided into special groups - about Adam Mickiewicz, reflections and grafittis.

Ein Paar mehr Fotos aus Warszawa. Sie sind mit Adam Mickiewicz, Reflexions und Grafittis verbunden.