poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Warszawa w promieniach słońca.

Ostatniego dnia mojego pobytu w Warszawie świeciło piękne słońce, co przywitałam z entuzjazmem po wcześniejszej deszczowej, mglistej i nieprzewidywalnej pogodzie. Wybrałam się więc na spacer po dwóch moich ulubionych częściach Warszawy - Starym Mieście i części Śródmieścia położonej pomiędzy Krakowskim Przedmieściem a Wisłą.

Tym panom poświęcam zawsze chwilę uwagi, wędrując po Krakowskim. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Plac Zamkowy skąpany w promieniach słońca.
Image Hosted by ImageShack.us
Stare Miasto. Uwielbiam tamtejsze kamieniczki!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Podczas spaceru zauważyłam lodziarnię, w której sprzedawano ciekawe smaki lodów. Kupiłam sobie dwie gałki - o smaku kasztanowym z kawałkami pomarańczy i cedrowym.
Image Hosted by ImageShack.us
Wróciłam na Krakowskie Przedmieście...
Image Hosted by ImageShack.us
... żeby potem odbić w prawo - w stronę Wisły. Uwielbiam ten odcień niebieskiego!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Miałam też przyjemność z osobami zmierzającymi na manifestację w obronie telewizji Trwam. ;)
Image Hosted by ImageShack.us
A na koniec - pożegnała mnie biedronka. ;)
Image Hosted by ImageShack.us



Translation/Übersetzung

A few photos from sunny Warszawa.

Ein Paar Fotos aus sonnige Warszawa.